1. april 2014

Ny fælles faglig og social platform for sociologi og antropologi

Mereimellem.dk er en faglig og social portal for Sociologi og Antropologi knyttet til fagenes institutter på Københavns Universitet. Vores mål er at være en virtuel platform for studerende og ansatte på institutterne samt et knudepunkt for en bredere samfunds- og kulturfaglig debat. På siden kan du læse samfundsvidenskabelige blogs og indlæg fra forskere og studerende, holde dig orienteret om sociale og faglige arrangementer på institutterne i vores kalender, finde dit måske kommende job i vores jobbank og sælge og købe brugte bøger.

Platformen drives af en redaktion, som består af en gruppe frivillige studerende. Hvis du er interesseret i at blive en del af redaktionen eller vil høre mere om, hvad det indebærer, er du velkommen til at kontakte os via mereimellem.dk.