Charlotte Baarts

Charlotte Baarts

Lektor/Studieleder


  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Inquiry-Based Reading : Towards a conception of reading as a research method. / Katan, Lina Hauge; Baarts, Charlotte Andreas.

    I: Arts and Humanities in Higher Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2018
  4. Udgivet

    Killing ourselves with laughter : Mapping the interplay of organizational teasing and workplace bullying in hospital work life. / Mortensen, Mille; Baarts, Charlotte Andreas.

    I: Qualitative Research in Organizations and Management, Bind 13, Nr. 1, 2018, s. 10-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Shaping 'embodied expertise' in alternative medicine. / Pedersen, Inge Kryger; Baarts, Charlotte Andreas.

    Health, Technology and Society. red. / Brosnan Caragh; Vuolanto Pia; Brodin Danell. Palgrave Macmillan, 2018. s. 273-294.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. 2017
  7. Udgivet

    Contrasting approaches to food education and school meals. / Andersen, Sidse Schoubye; Baarts, Charlotte; Holm, Lotte.

    I: Food, Culture and Society, Bind 20, Nr. 4, 2017, s. 609-629.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2016
  9. Udgivet

    Universitetsuddannelsens relevans i samfundsvidenskabelige studerendes perspektiv. / Skardhamar, Laura Perez; Baarts, Charlotte.

    I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Bind 11, Nr. 20, 01.03.2016, s. 104-112.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Confronting students' experiences of doubt and anxiety. / Katan, Lina Hauge; Baarts, Charlotte Andreas.

    2016. Abstract fra ASHE Annual Conference Higher Education and the Public Good, Columbus, Ohio, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  11. Udgivet

    Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer? / Katan, Lina Hauge; Baarts, Charlotte.

    2016. Abstract fra DUN Konferencen 2016, .

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Improving students' learning through Inquiry-Based Reading (IBR). / Katan, Lina Hauge; Baarts, Charlotte Andreas.

    2016. Abstract fra ASHE Annual Conference Higher Education and the Public Good, Columbus, Ohio, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Universitetsudannelsens relevans i samfundsvidenskabelige studerendes perspektiv. / Skardhamar, Laura Perez; Baarts, Charlotte.

    I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Bind 11, Nr. 20, 2016, s. 104-112.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  14. 2015
  15. Udgivet

    Introduktion til etnografisk metode. / Baarts, Charlotte.

    Syddansk Universitetsforlag, 2015. 127 s. (University of Southern Denmark Studies in History and Social Sciences, Bind 511).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste

ID: 9537