Charlotte Baarts

Charlotte Baarts

Chefkonsulent

  • Uddannelsesstrategi & Analyse

    Frue Plads 1

    1168 København K

    Telefon: +4535323298

  1. 2015
  2. Udgivet

    Introduktion til etnografisk metode

    Baarts, Charlotte, sep. 2015, Syddansk Universitetsforlag. 127 s. (University of Southern Denmark Studies in History and Social Sciences, Bind 511).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    School meal sociality or lunch pack individualism? Using an intervention study to compare the social impacts of school meals and packed lunches from home.

    Andersen, S. S., Holm, Lotte & Baarts, Charlotte, 10 aug. 2015, I: Social Science Information. 54, 3, s. 394-416 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Studerendes perspektiv på forskningsbaseret undervisning. 'Rigour-Relevance' i studerendes møde med forskningsbaseret undervisning

    Skardhamar, L. P. & Baarts, Charlotte, maj 2015. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Centering research: based learning on thinking, reading and writing?

    Katan, L. H. & Baarts, Charlotte, 2015. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Developing methodological awareness of reading, thinking and writing as knowledge producing practices

    Katan, L. H. & Baarts, Charlotte, 2015.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet
  8. Udgivet

    Monitoring the normal body: ideals and practices among normal-weight and moderately overweight people

    Nissen, N. K., Holm, Lotte & Baarts, Charlotte, 2015, I: Obesity Facts. 8, 5, s. 329-341 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Research-based learning: A concept refering to ideal or actual research practice?

    Baarts, Charlotte & Katan, L. H., 2015.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

ID: 9537