Sekretariatet for Antropologi og Sociologi
Postadresse
Øster Farimagsgade 5, bygning 16 1353 København K Tel: +45 353-23464 E-mail: antsoc@samf.ku.dk |
Reception: Lokale 16.1.16 Receptionens åbningstid: Kl. 9.00 - 14.00 Lukket fra 12.00 til 12.30 |
- Reception og IT
- Studieadministration
- Økonomi
- Forskeruddannelse og forskerstøtte
- Kommunikation og presse
- Tidsskriftet Antropologi
Institutadministrator |
|
---|---|
Institutadministrator |
![]() |
Reception og IT |
|
Receptionist/Kontorfunktionær Reception, bestilling af kontorartikler og møbler, kontor fordeling og diverse serviceopgaver |
![]() |
IT medarbejder, kontorfunktionær |
|
Kontorfunktionær Kompendier, mødeforplejning og diverse serviceopgaver |
![]() |
Studieadministration |
|
Undervisningskoordinator Uddannelsesplanlægning på Antropologi, internationale studerende på Antropologi, D-VIP-ansættelser på Antropologi |
![]() |
Sociologi - Studiekoordinator Uddannelsesplanlægning på Sociologi, studieaktivitetskrav for Sociologi, AC-Vejleder |
|
Studiesekretær/Meritsekretær MSA Sekretær, International sekretær Sociologi, Meritsekretær Sociologi og Antropologi. |
![]() |
Antropologi, studiekoordinator Dispensationssager og studieaktivitetskrav for Antropologi, sekretær for studienævnet på Antropologi. |
|
Studiesekretær Specialeadministration og ph.d. administration på Sociologi samt sekretær for Sociologforeningen |
![]() |
Studie- og karrierevejleder Leder af studievejledningen på antropologi, AC-studievejleder på antropologi, karriere/jobsøgning, praktikkoordinator. |
![]() |
Studie- og karrierevejleder AC-studievejleder på sociologi, karriere/jobsøgning |
![]() |
Studentermedhjælper Fagområde: Global Development. |
|
Studiesekretær Uddannelsesplanlægning på Sociologi, eksamensadministrator på Sociologi, D-Vip ansættelser |
![]() |
Eksamenskoordinator Eksamensadministration på Antropologi |
![]() |
Økonomi |
|
Økonomimedarbejder Økonomistyring, eksterne projekter på Sociologi |
![]() |
Økonomimedarbejder Økonomistyring, budget |
![]() |
Økonomimedarbejder |
|
Studentermedhjælper Rejseafregninger, RejsUd |
|
Forskeruddannelse og forskerstøtte |
|
Forskningskonsulent Forskningsstøtte, eksterne midler |
|
Forskningssekretær Ph.d.-administration på Antropologi, forskerservice |
![]() |
Studerende Ph.d.-administration |
|
International Network Coordinator UCPH Global Development |
![]() |
Studentermedhjælper UCPH Global Development |
|
Kommunikation og presse |
|
Kommunikationsmedarbejder Kommunikation og presse |
![]() |
Tidsskriftet Antropologi |
|
Studentermedhjælper |
Hvem kan hjælpe mig?
Hvis du er i tvivl om, hvem du skal henvende dig til, kan du henvende dig i receptionen.
IT-Support
Du kan besøge supporten i lokale 5.0.01.
Du kan også ringe på telefon 35 32 32 32, eller skrive en mail til it-service@adm.ku.dk
Åbningstider:
Mandag - fredag: 8:00-16:00
Betjentservice
Betjentene kan hjælpe i tilfælde af at man har smækket sig ude.
Betjentstuen er placeret i bygning 20
Telefon: 35 32 49 55, e-mail: betjentstuenCSS@csc.ku.dk
Rengøringsservice
Ulla Kjærgaard, telefon: 35 32 49 64, e-mail: ulk@adm.ku.dk
Bygningsvedligehold og teknisk service
Teknisk service kan kontaktes, hvis noget ikke virker (eksempelvis en radiator) ved at udfylde formularen på denne side.
Receptionen
Receptionist: Linda Simonsen
E-mail: antsoc@samf.ku.dk
(Denne e-mail går til receptionen for Institut for Antropologi og Sociologisk Institut)
Telefon: 35 32 34 64
Lokale: 16.1.16
Åbningstider: kl. 9-14. Lukket fra 12.00 til 12.30.
IT-Support
Du kan besøge supporten i lokale 5.0.01.
Du kan også ringe på tlf: 35 32 32 32, eller skrive en mail på: it-service@adm.ku.dk
Åbningstider:
Mandag - fredag: 8:00-16:00