Sociologisk Institut

  1. Udgivet

    Risiko og selvkontrol

    Østergaard, J., 2006, Unge, fester og alkohol. KBh.: Akademisk Forlag, s. 151-167

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  2. Udgivet

    Udenfor fællesskabet? En analyse af unge, som ikke drikker sig fulde

    Østergaard, J. & Friis, Camilla Bank, 2018, Unge, alkohol og stoffer - et tiårigt forløbsstudie. Järvinen, M. (red.). København: Sociologisk Institut, Københavns Universitet, s. 117-132 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  3. Udgivet

    Spørgeskemaer og kvalitative interview: unges alkoholforbrug til før-fester i Danmark og England

    Østergaard, J. & Andrade, S. B., 2014, Mixed methods. Frederiksen, M., Gundelach, P. & Skovgaard Nielsen, R. (red.). København: Hans Reitzels Forlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Learning democracy: Global protest for (democratic) education in the social forums and beyond

    della Porta, D. & Doerr, Nicole, 2016, The democratic public sphere: current challenges and prospects. Nielsen, H. K. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 319-360

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    THE EU’S WORK-LIFE BALANCE DIRECTIVE: A LOST OPPORTUNITY FOR THE UK IN GENDER EQUALITY?

    de la Porte, C., Larsen, Trine Pernille & Szelewa, D., 1 dec. 2020, Whither Social Rights in (Post-)Brexit Europe?: Challenges and Opportunities. DONOGHUE, MATTHEW. & KUISMA, MIKKO. (red.). Berlin: Social Europe Publishing and the Friedrich Ebert Stiftung, s. 99-105

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Spencer Brown's paradox

    Zundel, M., La Cour, A. & Lauritzen, Ghita Dragsdahl, 2021, Interdisciplinary Dialogues on Organizational Paradox: Investigating Social Structures and Human Expression, Part B (Research in the Sociology of Organizations, Vol. 73b). Bednarek, R., Pina e Cunha, M., Schad, J. & Smith, W. (red.). Bingley: Emerald Group Publishing, Bind 73. s. 139-159 (Research in the Sociology of Organizations, Bind 73b).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Discourses of global citizenship education: The influence of the global middle-classes

    Yemini, M. & Maxwell, Claire, 2018, The Palgrave Handbook of Citizenship and Education. Peterson, A., Stahl, G. & Soong, H. (red.). Palgrave Macmillan, s. 1-14

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Conclusion

    Yemini, M., Maxwell, Claire & Lubienski, C., 2022, The Rise of External Actors in Education: Shifting Boundaries Globally and Locally. Lubienski, C., Yemini, M. & Maxwell, C. (red.). Bristol: Bristol University Press, s. 212-219

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Cosmopolitan Nationalism and Global Citizenship Rhetoric: Analysis of Policies and Curricula in South Korea, Israel, and the United States

    Yemini, M., Engel, L., Lee, M. & Maxwell, Claire, 2022, World Yearbook of Education 2022: Education, Schooling and the Global Universalization of Nationalism. Tröhler, D., Piattoeva, N. & Pinar, W. F. (red.). London: Routledge, s. 219-234

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Introduction

    Yemini, M., Maxwell, Claire & Lubienski, C., 2022, The Rise of External Actors in Education: Shifting Boundaries Globally and Locally. Lubienski, C., Yemini, M. & Maxwell, C. (red.). Bristol: Bristol University Press, s. 1-9

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...98 Næste