At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
Standard
At skabe en klient : institutionelle identiteter i socialt arbejde. / Jarvinen, Margaretha (Redaktør); Mik-Meyer, Nanna (Redaktør).
Kbh. : Hans Reitzels Forlag, 2003. 245 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Jarvinen, M & Mik-Meyer, N (red) 2003, At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Hans Reitzels Forlag, Kbh.
APA
Jarvinen, M., & Mik-Meyer, N. (red.) (2003). At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Hans Reitzels Forlag.
Vancouver
Jarvinen M, (ed.), Mik-Meyer N, (ed.). At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Kbh.: Hans Reitzels Forlag, 2003. 245 s.
Author
Bibtex
@book{b5f760c074c111dbbee902004c4f4f50,
title = "At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde",
editor = "Margaretha Jarvinen and Nanna Mik-Meyer",
year = "2003",
language = "Dansk",
isbn = "8741223691",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
}
RIS
TY - BOOK
T1 - At skabe en klient
T2 - institutionelle identiteter i socialt arbejde
A2 - Jarvinen, Margaretha
A2 - Mik-Meyer, Nanna
PY - 2003
Y1 - 2003
M3 - Bog
SN - 8741223691
BT - At skabe en klient
PB - Hans Reitzels Forlag
CY - Kbh.
ER -
ID: 64327