At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Standard

At skabe en klient : institutionelle identiteter i socialt arbejde. / Jarvinen, Margaretha (Redaktør); Mik-Meyer, Nanna (Redaktør).

Kbh. : Hans Reitzels Forlag, 2003. 245 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Harvard

Jarvinen, M & Mik-Meyer, N (red) 2003, At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Hans Reitzels Forlag, Kbh.

APA

Jarvinen, M., & Mik-Meyer, N. (red.) (2003). At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Hans Reitzels Forlag.

Vancouver

Jarvinen M, (ed.), Mik-Meyer N, (ed.). At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Kbh.: Hans Reitzels Forlag, 2003. 245 s.

Author

Jarvinen, Margaretha (Redaktør) ; Mik-Meyer, Nanna (Redaktør). / At skabe en klient : institutionelle identiteter i socialt arbejde. Kbh. : Hans Reitzels Forlag, 2003. 245 s.

Bibtex

@book{b5f760c074c111dbbee902004c4f4f50,
title = "At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde",
editor = "Margaretha Jarvinen and Nanna Mik-Meyer",
year = "2003",
language = "Dansk",
isbn = "8741223691",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - At skabe en klient

T2 - institutionelle identiteter i socialt arbejde

A2 - Jarvinen, Margaretha

A2 - Mik-Meyer, Nanna

PY - 2003

Y1 - 2003

M3 - Bog

SN - 8741223691

BT - At skabe en klient

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - Kbh.

ER -

ID: 64327