Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?

Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

Standard

Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer? / Katan, Lina Hauge; Baarts, Charlotte.

2016. Abstract fra DUN Konferencen 2016.

Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

Harvard

Katan, LH & Baarts, C 2016, 'Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?', DUN Konferencen 2016, 17/05/2016 - 18/05/2016.

APA

Katan, L. H., & Baarts, C. (2016). Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?. Abstract fra DUN Konferencen 2016.

Vancouver

Katan LH, Baarts C. Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?. 2016. Abstract fra DUN Konferencen 2016.

Author

Katan, Lina Hauge ; Baarts, Charlotte. / Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?. Abstract fra DUN Konferencen 2016.

Bibtex

@conference{278291cc07ac421abcef426e023fb076,
title = "Hvordan kan vi forst{\aa} l{\ae}sning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser l{\ae}gges til grund for en udvidelse af m{\aa}derne vi underviser studerende i forskningslignende processer?",
author = "Katan, {Lina Hauge} and Charlotte Baarts",
year = "2016",
language = "Dansk",
note = "DUN Konferencen 2016 ; Conference date: 17-05-2016 Through 18-05-2016",
url = "http://www.dun-net.dk/aktiviteter/2016/dun-konferencen-2016/",

}

RIS

TY - ABST

T1 - Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?

AU - Katan, Lina Hauge

AU - Baarts, Charlotte

PY - 2016

Y1 - 2016

UR - http://www.dun-net.dk/media/235206/hvordan-kan-vi-forstaa-laesning-og-skrivning-som-forskningsmetoder-og-hvordan-kan-disse-prak-workshop.pdf

M3 - Konferenceabstrakt til konference

T2 - DUN Konferencen 2016

Y2 - 17 May 2016 through 18 May 2016

ER -

ID: 162123878