Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer? / Katan, Lina Hauge; Baarts, Charlotte.
2016. Abstract fra DUN Konferencen 2016.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - ABST
T1 - Hvordan kan vi forstå læsning og skrivning som forskningsmetoder og hvordan kan disse praksisser lægges til grund for en udvidelse af måderne vi underviser studerende i forskningslignende processer?
AU - Katan, Lina Hauge
AU - Baarts, Charlotte
PY - 2016
Y1 - 2016
UR - http://www.dun-net.dk/media/235206/hvordan-kan-vi-forstaa-laesning-og-skrivning-som-forskningsmetoder-og-hvordan-kan-disse-prak-workshop.pdf
M3 - Konferenceabstrakt til konference
T2 - DUN Konferencen 2016
Y2 - 17 May 2016 through 18 May 2016
ER -
ID: 162123878