Ikke vred, men skuffet: om håndteringen af klagesager i en socialforvaltning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
Ikke vred, men skuffet : om håndteringen af klagesager i en socialforvaltning. / Jakobsen, Turf Böcker.
At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. red. / Margaretha Järvinen; Nanna Mik-Meyer. Kbh. : Hans Reitzels Forlag, 2003. s. 110-135.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Jakobsen, TB 2003, Ikke vred, men skuffet: om håndteringen af klagesager i en socialforvaltning. i M Järvinen & N Mik-Meyer (red), At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Hans Reitzels Forlag, Kbh., s. 110-135.
APA
Jakobsen, T. B. (2003). Ikke vred, men skuffet: om håndteringen af klagesager i en socialforvaltning. I M. Järvinen, & N. Mik-Meyer (red.), At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde (s. 110-135). Hans Reitzels Forlag.
Vancouver
Jakobsen TB. Ikke vred, men skuffet: om håndteringen af klagesager i en socialforvaltning. I Järvinen M, Mik-Meyer N, red., At skabe en klient: institutionelle identiteter i socialt arbejde. Kbh.: Hans Reitzels Forlag. 2003. s. 110-135
Author
Bibtex
@inbook{a24a6c4074c411dbbee902004c4f4f50,
title = "Ikke vred, men skuffet: om h{\aa}ndteringen af klagesager i en socialforvaltning",
author = "Jakobsen, {Turf B{\"o}cker}",
year = "2003",
language = "Dansk",
isbn = "8741223691",
pages = "110--135",
editor = "Margaretha J{\"a}rvinen and Nanna Mik-Meyer",
booktitle = "At skabe en klient",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Ikke vred, men skuffet
T2 - om håndteringen af klagesager i en socialforvaltning
AU - Jakobsen, Turf Böcker
PY - 2003
Y1 - 2003
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 8741223691
SP - 110
EP - 135
BT - At skabe en klient
A2 - Järvinen, Margaretha
A2 - Mik-Meyer, Nanna
PB - Hans Reitzels Forlag
CY - Kbh.
ER -
ID: 117435