Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Standard
Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet. / Vitus, Kathrine.
Sociologisk Institut, Københavns Universitet, 2005.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Harvard
Vitus, K 2005, Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet. Sociologisk Institut, Københavns Universitet.
APA
Vitus, K. (2005). Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.
Vancouver
Vitus K. Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet. Sociologisk Institut, Københavns Universitet, 2005.
Author
Bibtex
@phdthesis{39495348e5474a33ba49942dec344398,
title = "Problemb{\o}rn, p{\ae}dagoger og perkere - identitet og ambivalens i m{\o}det mellem etniske minoritetsb{\o}rn og systemet.",
author = "Kathrine Vitus",
year = "2005",
language = "Dansk",
}
RIS
TY - BOOK
T1 - Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.
AU - Vitus, Kathrine
PY - 2005
Y1 - 2005
M3 - Ph.d.-afhandling
BT - Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.
CY - Sociologisk Institut, Københavns Universitet
ER -
ID: 125113595