Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Standard

Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet. / Vitus, Kathrine.

Sociologisk Institut, Københavns Universitet, 2005.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Harvard

Vitus, K 2005, Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet. Sociologisk Institut, Københavns Universitet.

APA

Vitus, K. (2005). Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.

Vancouver

Vitus K. Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet. Sociologisk Institut, Københavns Universitet, 2005.

Author

Vitus, Kathrine. / Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet. Sociologisk Institut, Københavns Universitet, 2005.

Bibtex

@phdthesis{39495348e5474a33ba49942dec344398,
title = "Problemb{\o}rn, p{\ae}dagoger og perkere - identitet og ambivalens i m{\o}det mellem etniske minoritetsb{\o}rn og systemet.",
author = "Kathrine Vitus",
year = "2005",
language = "Dansk",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.

AU - Vitus, Kathrine

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Problembørn, pædagoger og perkere - identitet og ambivalens i mødet mellem etniske minoritetsbørn og systemet.

CY - Sociologisk Institut, Københavns Universitet

ER -

ID: 125113595